دوره منتورینگ مدیرعالی

    مدیر عالی بودن، یکی از آرزوهای دیرینه تمامی صاحبان کسب و کارها اعم از خصوصی یا دولتی است و همواره مدیران سعی کرده‌اند، راه‌های مختلفی را با سعی و خطا آزمایش نمایند تا روش بهینه‌ای را برای سبک مدیریت خود بیابند؛ ما سعی داریم در دوره منتورینگ مدیریت عالی به مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی و دانش بنیان‌ها اعم از دولتی یا خصوصی، هزینه های یافتن بهترین روش و نهادینه کردن روش‌های شایسته برای مدیریت عالی شدن، توسط خودشان با کمک ما نشان داده شود.

تصمیم راهبردی

 ما بر این باوریم، مدیریت عالی شدن، در سازمان یک تصمیمی راهبردی است که به سازمان کمک می‌نماید، تا عملکرد کلی خود را بهبود داده و مبنای مناسبی برای توسعه پایدار فراهم نماید، از طرفی دیگر همگان معترف هستند، منافع بالقوه مدیریت عالی با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس این استاندارد بین‌المللی که دارای حداقل چهار دهه تجربه پشتوانه آن هست، بر کسی پوشیده نیست، که مدیریت عالی در بخش دولتی و غیر دولتی یعنی روند ارائه خدمات یا فروش محصول خوب، سود جذاب، استفاده بهینه از منابع در دسترس و رضایت‌مندی نسبی کلیه ذینفعان که حاصل کارکردهای عملیاتی بنگاه اقتصادی یا دولتی، باید باشد و این امر تنها با اقداماتی در ساماندهی و نظم دهی درون بنگاه اتفاق می‌افتد و از طرفی دیگر می‌دانیم که این امر، بدون استقرار الگوی پذیرفته شده جهانی و آزمون داده، کاری بس دشوار و پر هزینه هست، لذا شاید به جرات بتوانم ادعا کنم، تاکنون کسی در دنیای کسب و کار نتوانسته است، الگوی سیستم مدیریت کیفیت را به عنوان حداقل‌های مورد نیاز یک مدیریت عالی رد نماید؛ لذا در صورت پیاده سازی نظام‌مند و نهادینه سازی اصولی در سطح درک سازمان و خارج از هیاهوهایی که غالبا به صورت صوری در قالب دریافت گواهی‌نامه اتفاق افتاده است،

اهداف و دستاوردهای حاصل از حضور در این دوره

  • توانایی در فراهم آوردن مداوم محصولات و خدماتی که الزامات مشتری و الزامات قانونی و مقرراتی قابل کاربرد را برآورده ‌نماید؛
  • تسهیل فرصت‌ها به منظور افزایش رضایت مشتری؛
  • توجه به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با بافت و اهداف سازمان؛
  • توانایی در نشان دادن انطباق با الزامات مشخص شده‌ی سیستم مدیریت کیفیت؛
  • امکان هدایت و راهبری استقرار و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت توسط اعضای داخلی سازمان و رعایت حاکمیت شرکتی؛
  • درک سیستم و راحتی در نگهداری آن فراهم می شود؛
  • کاهش دوباره کاری؛
  • کاهش و ارائه راه حل‌هایی به منظور کاهش هزینه‌های قیمت تمام شده؛
  • کاهش تنش‌های عقد قرارداد با مشتریان و تامین کنندگان؛
  • ارائه راه حل‌هایی به منظور کاهش روز مرگی در سازمان؛
  • ارائه روش‌ های نوین برای بهبود فروش است؛
  • آشنایی با چگونگی امکان ورود به بازارهای صادراتی است و
  • آشنایی با روش های بهبود وفاداری کارکنان.

شرایط شركت كنندگان

شرکت کنندگان در این دوره باید دارای حداقل دارای یکی از شرایط ذیل باشند:

شرایط عمومی

  • دارای حداقل تحصیلات دیپلم به بالا و یا
  • دانشجویان علاقمند به حوزه مدیریت که بیش از صد و بیست واحد گذرانده اند.

شرایط اختصاصی

  • عضو هیئت مدیره یا مدیریت کارخانه یا مدیرعامل یا مدیران میانی باشند؛
  • مشاوران علاقمند در حوزه سیستم مدیریت کیفیت و یا
  • نسل دوم یا سوم صاحبان بنگاه اقتصادی.

ارتباط با ما

برای اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید